Horta - Guinardó
Enderroc del viaducte de la Ronda del Guinardó
Es fa la demolició dels viaductes situats a la Ronda del Guinardó, entre els carrers de Sardenya i Cartagena, i la boca sud del túnel de la Rovira. Amb aquesta actuació d’enderrocament dels viaductes del Guinardó, i la necessària urbanització a la boca sud del túnel de la Rovira, s’aconsegueix una important millora urbana i ciutadana.
Finalització: agost 2009
Sarrià - Sant Gervasi
Remodelació de la plaça Lesseps
Infraestructura, vialitat i urbanització bàsica. Millora de les condicions d’aquesta zona proposant una actuació de remodelació de la plaça Lesseps per a què esdevingui un espai públic de qualitat, així com un punt singular de trobada i de connexió del transport públic.
Finalització: abril 2009
Horta - Guinardó
Millora de les instal·lacions del Túnel de la Rovira
Millora de les instal·lacions del Túnel de la Rovira entre la Ronda del Guinardó i Rambla del Carmel de Barcelona, per a adequar-les a la nova normativa del túnels de carretera: Instal·lació elèctrica i d’enllumenat, instal·lacions d’emergència, sistema de detecció d’incendis i xarxa d’aigua contra incendis, sistemes de control local i remot d’instal·lacions i circuit TV, senyalització i control del trànsit
Finalització: desembre 2008
Sant Andreu
Urbanització del c. Garcilaso i la p. dels Jardins d’Elx
S’urbanitza el carrer Garcilaso entre Av.Meridiana i el C/ de la Sagrera esdevenint un passeig bulevard enjardinat de connexió entre el nucli històric de la Sagrera amb la malla de l’Eixample Cerdà. Es remodel·la totalment, adaptant-la a la nova estructuració del carrer Garcilaso i als passatges per a vianants de l’entorn.
Finalització: desembre 2008
Gràcia
Equipament sòcio-cultural al c. de Santa Rosa, 13 i Gran de Gràcia, 190-192
Es fa la construcció d’una escola bressol, un nou centre sòcio-cultural per al barri i un aparcament soterrani per a vehicles de dues rodes i l’adequació del solar.
Finalització: novembre 2008
Altres
Millora de la connexió entre Barcelona i Montcada.
Arranjament i urbanització de l’antiga carretera de Barcelona – Sabadell fins a Can Cuiàs. La construcció d’un pas subterràni sota les vies del tren que es converteix en el pas inferior, això comporta col·locar un “calaix de formigó, foradat, sota les vies del les línies de rodalies de RENFE, previament reforçades per tal de que els trens puguin circular amb tota seguretat. S’hi ha construït també una passarel·la per a vianants adossades al Pont de Montcada.
Finalització: juliol 2008